vrijdag 16 augustus 2013

Ervaringen op En Plein Air

De wandeling op En Plein Air op zondag 11 augustus is goed gegaan. We hebben goede feedback gekregen van bezoekers, waar we weer mee aan de slag kunnen.

Enkele mailtjes die wij ontvingen na de wandeling:

Gisteren liep ik over een smal grindpad langs de Mark, met hele mooie muziek op mijn oren, de zon begon weer te schijnen, je rook het gras en de warmte en een paar meter van me vandaan liep een hele kudde bruine koeien een stuk met me mee. En even later zag ik  twee ooievaarsjongens van heel dichtbij in het gras paraderen. Op dát moment.....dát moment was perfect..... Dankjewel daarvoor.







Heeft toch wel diepe indruk gemaakt. De vragen blijven doorspelen in mijn hoofd.
Het lijken eenvoudige kleine zinnen, maar diepere lagen moeten worden aangeboord
voor de antwoorden, als die al gegeven kunnen worden.

·        Vond het echt een fijne ervaring
·        mooie manier om bij jezelf stil te staan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten